Install Font #1

Assalamualaikum

Jom upgrade header dengan tulisan decorative yang baru. Raihan dah pernah ajar korang install tulisan baru dalam komputer sebelum nie kan. Haa..yang hati kecil berbisik ada ke tuh. Meh baca SINI. Jom kita sedut tulisan decorative yang raihan cari kat SINI. Kalau korang nak cari lagik, cari kat situ tau. Raihan dah install banyak tulisan baru tau. Haha. Tamak gila. Nampak cantik je nak kebas. Sila korek ya.



Dah korek? Tahu tak nak guna macam mana. Meh baca SINI. Erm, dah baca? Klik sini pula. 




Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

5 budak mengomel:

Asyiqin Haulisah berkata...

rajin dia korek2 ye. hehe.

Hanif Idrus berkata...

Good info

Hanif Idrus berkata...

Good info

rAIHan berkata...

@Asyiqin Haulisah raihan mmg suka cari tulisan baru.

rAIHan berkata...

@Hanif Idrus thanx..bole apply kat photoshop juga tau.

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart