Sori tak jemput minum petang

Assalamualaikum

Petang-petang macam nie apa aktiviti korang? Mungkin ada yang masih lagi di tempat kerja. Kita relax sikit ya. Enjoy your tea. Jangan jeles ya. Paling best time macam nie. Makan tempe goreng cicah sambal kicap. Minuman teh tarik yang enak sekali. Ada uhhhmm.
Tapi apakan daya. Cuma ada biskut kering dengan teh panas. Jadilah dari tak ada apa-apa. Minum petang 'mewah', sajian untuk petang nie. Bersyukur dengan apa yang ada. Penat den melukis biskut gergasi bersama cawan feveret tuh. 

Owh ya. Hari tuh raihan ada buat entry pasal tukar header kan. Tak baca lagi? Tengok sini -New header For This July. Kalau suka. Komen lah. Kalau tak suka pon. Komen jugak. Lagi satu nak tanya. Tulisan blog raihan nie kecik sangat kah. Komen please. Kalau kecik, raihan akan tukar. 

Last but not least, have a nice day. Hari rabu adalah penanda minggu. Bila sampai hari rabu je. Lepas tuh dah khamis then jumaat. Lepas tuh lagi dah cuti. Macam eh cepatnya masa berlalu. Take your time to look around here.



 


Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

10 budak mengomel:

Elih Japahar berkata...

Tulisan blog ni dah ok bg sy lah, cantik sesuai mcm tuannya hehe..

rAIHan berkata...

@Elih Japahar dah oke eh. mekaseh..:D

IntaNBerliaN berkata...

hihiii biskut besar dari tuan.. tapi comel :-)

rAIHan berkata...

@IntaNBerliaN cukup sekeping sbb biskutnya besar. haha~

|shuhadaothman|TM berkata...

Alala. comel je doodle tu. hehe. ok je dear. senang bce :)

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

wah..minum petang yg menarikkk

~~oOpEt~~ berkata...

comel biskut tu.. haha.. mata pet tertumpu kat situ :D

rAIHan berkata...

@|shuhadaothman|TM thanx..^^

rAIHan berkata...

@~MiZz Atie ZieYa~ hehe. biskut ngn teh jew.=)

rAIHan berkata...

@~~oOpEt~~ ingat nak buat chipsmore. tp tak reti. hehe.

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart