10 sebab kenapa patut berblog.

Assalamualaikum

Ramai yang berblog dan terus berblog. Sampai satu tahap, kita akan tertanya-tanya pada diri sendiri. Kenapa berblog? Termasuklah diri sendiri. Dah baca tak entry tuh? Kalau belum, jom ke sini - Kenapa berblog?. Dan baru-baru nie ada terbaca entry dari Yumida tentang perkara yang sama. Aku berblog untuk apa?. Kali nie raihan listkan antara sebab yang berpotensi menyebabkan kita berblog.

Antaranya:
  1. Duit
  2. Pengetahuan
  3. Interaksi
  4. Promosi perniagaan
  5. Hobi
  6. Kepuasan diri
  7. Skill penulisan
  8. Career opportunity
  9. Kerja dari rumah
  10. Kongsi pandangan
Korang yang mana satu? Pilih nombor yang berkenaan.
Sponsor by :






Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

14 budak mengomel:

deqjamucuxx berkata...

kalo ada syok2 . itu jwpn deqja ~ hhiih :)

rAIHan berkata...

@deqjamucuxx hekhek..tade dlm skema jawapan..^^

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

zieya berblog kerana hobi....heee

dyabunga berkata...

kepuasan diri..hihiih

sHiMi sHinHae~ berkata...

3 6 7 10 ..ngeh3 :D

Cik Cempaka berkata...

mengisi masa lapangggg...yeah

CCICute Design berkata...

kalo cci sbb hobi kot... n duit.. sbb cci ade blogshop ^_^

Siti Fatimah Fuzz berkata...

cik siti pun sama...buat blog sbb duit...and tambah pengalaman...hehe...http://eimah2328.blogspot.com

nuha ahmad berkata...

untuk bersuka suka boleh ? hehe

Azzah berkata...

sbb hobi..drpd bayar internet nengok you tube je,baik kita berblog..

Sue-Rya Qistina berkata...

sbb semua kot..hehehehe :D

hairy berkata...

betul! setuju ngn raihan...best bla org bca..hehe

Nurul Husna Mohd Hassan berkata...

2 3 7 10 :)

Kazen berkata...

i choose 5,6,10 :)

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart