Amalan Sedekah

Assalamualaikum

Salah satu amalan yang paling mudah dan senang untuk dilakukan iaitu sedekah. Kita senyum pon dah kira sedekah. Dapat pahala. Kita senyum kat orang, orang balas senyuman kita. Kita senyum balik. Wah berganda sudah. 


Raihan tengah senyum kat korang nie. =)
Alhamdulillah dapat pahala hari nie.






Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

8 budak mengomel:

MyMy berkata...

antara bersedekah yang mampu di lakukan oleh semua orang ialah dengan senyum :)

hi kak raihan.. :)

Azzah berkata...

tengah senyum kt raihan ni..:)

Masz Sidek berkata...

ok... sy balas balik senyuman raihan (^_^)

sy tag raihan...

http://masrinasidek.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

leakedknowledge berkata...

mana? mana senyuman tu? xnmpak pon...kekeke ..ini bru senyuman :)

Nurul Husna Mohd Hassan berkata...

saya senyum balik ni ;)

Sue-Rya Qistina berkata...

x susah pun nak senyum kan..hehehe :D

Hanif berkata...

Senyum selalu!!

9n0L4 berkata...

sedekah ni tak semestinya duet kan. ;)

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart