Bantal dan personaliti

Assalamualaikum

Nothing serious. Cuma gaduh pasal bantal dengan my sis. Tak tahu lah nak kata apa cuma, raihan sendiri pelik kenapa kalau tidur mesti nak kena ada bantal banyak. Dan yang penting mesti tiga biji bantal. Lebih lagi baik, kurang tak boleh. Haihh. Bila balik kampung, dapat sebiji je. Padan muka sendiri.

Jom baca kaitan bantal dengan personaliti diri sendiri. Raihan jumpa kat wall post one of my friend. Terdapat beberapa ketegori peluk bantal dan perwatakan.  Rupanya raihan termasuk dalam kategori yang kedua. Haha. Sabar jelah. Korang yang mana satu?

1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanyaberjiwaseni. Mereka
mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.
Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Merekajuga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk sukab berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi.Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Takde bantal
Kasihan betul... pergi kedai belilah satu!!! 





Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

14 budak mengomel:

Nurlyla berkata...

lyla gna stu bntal ckup.. kdg2 xyh bntl pun boleh.. ego ni, haha

Cik Rongoks berkata...

yg 1, 2 dan 4 tu ika selalu buat. hikhik

Syira berkata...

salam..

hehe,...sy no 1 n no 2 ;)

Bella Nabilah berkata...

kita sama :D
kalau boleh nak penuh satu katil tu dgn bantal..muehehe

cik momon berkata...

kite jenis suka peluk bantal..muehehehe

Nur Atiqah Mohd Zaki berkata...

eyqa suke tidow banyak bantal..
peluk teddy :)

Izzati Suhaide berkata...

1 3 5 tu zatie pnah buat...hihi.. :D

anif abdullah| AA berkata...

saya nombor 1.hewhew

nn lylyn berkata...

xde bantal tu yg kecian tu ^^
salam perkenalan

churippu farah berkata...

Farah trgolong dlm yg 1 tuu..knon lah brjiwa seni..:D

Ameerul Ashraf berkata...

HAHAHA! yg xde bantal tu memang x boleh blah ..
sama la dengan tidur tanpa bantal gituh. :D

Azzah berkata...

kak azzah tido mesti ada bantal tuk tutp telinga..cam ne tu?:D

Che Rosliza Che mat berkata...

cr tak kisah...ada satu bantal pun tak mengapa hihihi

imantizz_truper berkata...

saya tido dgn 1 bantal...kdg2 kalu tido,saya peluk kura2 kesayangan saya tapi selalunya bila saya bangun tido,kura2 tu dah ada dekat kaki..ganas tak? hahaha...kalau banyak bantal,saya mesti tendang jatuh katil...loklaq! hehehehe

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart