Diskriminasi Nasi

Assalamualaikum
Hari-hari masak nasi. Sometimes ada lebih kan. Sebab adik-adik tak makan nasi sangat.  
   Jadi wujudlah  diskriminasi nasi. Haha.


Bila ada nasi yang baru masak, kami adik-beradik mesti akan makan nasi yang baru tuh je.

Lepas tuh umi akan suruh makan nasi semalam yang telah dipanaskan tuh jugak. 
Jangan membazir.

Maka, kami perlu mengambil separuh nasi semalam dan nasi hari nie ke dalam pinggan.


Oleh itu, hilanglah keangkuhan nasi hari nie. Haha.

Eh korang dah like belum header raihan kat sini, tekanlah banner bawah nie ye. Klik  
like. Thank a lot.





Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

14 budak mengomel:

Ikhwan Suhaimi berkata...

Nasi Semalam buat Nasi Goreng je, hehehe

CharlieAngleo berkata...

Charlie tag kamu..

http://thepureheartoftheemptysoul.blogspot.com/2012/07/1st-giveaway-by-puan-sheila.html

Join tau!

♥ ʎʎןıן ʎןıǝ ♥ berkata...

Ada kejutan ! > http://thestoryyoflilyy.blogspot.com/2012/07/review-kome-blog-part-2.html

Hanif Idrus berkata...

Entri yang menarik tentang nasi..hahahahah

Azzah berkata...

samala kt umah,nak buang tak elok jadi campor la nasik..

Che Rosliza Che mat berkata...

hihihi ingat kecik2 dulu...mak sis pun suruh makan nasi semalam...masing2 tak nak hihihi

Misz Mieza berkata...

Hehe.. MM plak kalau ada lebihan nasi semalam yang masih elok, ari ni tanak nasi baru dulu.. Bila dah masak, amik nasi lama tadi campur & gaul skali.. =)

shokrijay berkata...

Jomlah join ramai-ramai bagi meriahkan giveaway pertama edisi ramdhan..

www.blogshokri.blogspot.com/2012/07/giveaway-pertama-edisi-ramadhan.html

QasehnyaRania berkata...

salam kenal...comey sungguh periuk nasi 2 bijik tu :)

hairy berkata...

hery srg urg mkn nsi..sobsobs

9n0L4 berkata...

hehe. nasi pun didiskriminasikan. ;)

Yumida berkata...

hehe...harus layanan sama rata kan..makan kedua2 nasi tu..buat nasi grg je..g sedap

dyabunga berkata...

kalau ada nasi smlm xmasak nasi..haha

missha berkata...

comel je nasi tu :)

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart