Kawan setaska, setadika, serendah, semenengah dan selamanya

Assalamualaikum

Before nie raihan update pasal konvoi raya kan? Maaf ya sampai sekarang belum dapat lagi gambar2 sensasi  lagi panas tuh sume. Haha. Kali nie raihan nak update tentang raihan punya best friend. Kami berkawan sejak kecil lagi. Zaman main2 guli dulu. Hewhew.. Start kenal sebab duduk sama kat taska (nursery). Time tuh ktorang memang nakal. Ketuk rumah orang minta gula-gula lah. Haha.

Sambung plak persahabatan di sekolah rendah. Dalam dua tahun jugak lah kami sama kelas. Masa darjah 5 dan enam. Naik bas sama-sama. Ponteng sekolah sama-sama. Pergi kelas malam sama-sama. Ouuhh banyak lagi yang kami buat sama-sama. Kenangan yang tak boleh dilupakan.

With Fatin Atiqah, doctor wanna be. 

Masuk sekolah menengah sempat jugak lah dalam dua bulan bersekolah di sekolah yang sama dan di kelas yang sama iaitu 1 Harapan. Lepas tuh dah tak sama dah. Raihan pindah sekolah lain, Fatin pon pindah sekolah lain. Time dekat-dekat nak SPM, Fatin sudi jadi tutor Raihan. Tolong ajarkan kimia, dan biologi. Pernah sekali tuh ktorang belajar kat McD. Dari pagi sampai ke jam 1 petang. Akan ku kenang jasamu sampai bila-bila.



Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

12 budak mengomel:

Eca Dwinky Asha berkata...

bersama slmanya.

Azzah berkata...

bestnya ada kwn mcm ni..

eimah siti berkata...

wahhhh....kawan cik siti masa tadika pn da lost contact...huhu

ain vanilla berkata...

sahabat sejati akan sentiasa di kenang & dibawa sampai bila2 kan ...

aNiss :):) berkata...

wah kawan dunia akhirat laa nie :DD

Dkna Abza berkata...

selamat hari raya :)

Masz Sidek berkata...

semoga persahabatan raihan dan fatin berkekalan... :D

Momo berkata...

aku pun ada dua kawan..satu kenal dari tadika... satu g kenal dari darjah 1..ohman.. kami ohsem..haha

9n0L4 berkata...

wahhh. sampai dari taska tu ingat kawan. bagusnye. ;)

hazwan hairy berkata...

lamanya kwan...rindu kwn2 cmni gak..hehe..slmt hari raya...

Masz Sidek berkata...

datang lagi.....
akak tag Raihan....

http://masrinasidek.blogspot.com/2012/08/contest-fizgraphic-vector-gambar-saya.html

Fienazzuki berkata...

wah...seronoknya!!!!
semoga berkekalan persahabatan kalian!

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart