Kes kutuk kuih raya

Assalamualaikum



Adik : Angah, apa tuh?

Angah : Kuih raya lah.

Adik : Nak buat kuih apa tuh?

Angah : Almond london.

Adik : Eh, kenapa buruk?

Angah : =..='


Adik : Nampak macam sedap.

Angah : Eh mestilah sedap. Nak rasa?

Adik : Nak nak (kes tak puasa)

Angah : Tak payah. Tadi kutuk.

Adik : TT.TT



Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

20 budak mengomel:

Farra berkata...

Comel montel jer almond london tu..

Pecinta pink^^ berkata...

hehe..pndai nye raihan wat almond london.nti bole ajar :P

Maisarah Azmi berkata...

buat almond london ke raye nie??

Waalid5035 ™ berkata...

bestnye...

hah..tu makan dia..kan dah tak merasa kuih raya..sape suh kutuk..haha

Azzah berkata...

Belum celup coklat mmg nmpak buruk..cuba dah letak,ermm terangkat..:D

eimah siti berkata...

hahahha....bila da bagi "pakai baju" elok2....baru nak rasa....

Che Rosliza Che mat berkata...

hihihi...biasanya biskut almond belum celup coklat mesti nampak buruk..

Misz Mieza berkata...

Sedapnya almond london! Nyum2! ^__^

aNiss :):) berkata...

HAHA. padan muka adik raihan tak dapat makan :P tuu laa kutuk lagi, biskut tuu belum siap lagi. bila nampak cantik baru terliur nak makan :DD

dyabunga berkata...

bila dah celup coklat tu buat org tergoda nk mkn..haha

Sue Echan berkata...

klaka je stetmen.. hehe.. klw wat almond london obviously b4 n after, different sgt... :)

nazha anua berkata...

sila buat GA dengan kuih almond london sebagai hadiah..

caliph shuriken berkata...

kesiannya kuih tu kna kutuk, erkk...

Masz Sidek berkata...

hahahaha... mula2 sian angat adik kutuk biskut dia... lepas tu sian pulak kat adik.. tak dpt rasa biskut tu... ;p

aku eryati berkata...

jeles ni...sy belum ada biskut pon

Cinta Misteri berkata...

Lom tacap lg mmg la tk semenggah. Hehe..minta skit

Hanif Idrus berkata...

Tak baik aniaya adik...hehehehe

deno berkata...

nyum2!! ni rasa nak mkn biskut raya nieh... haish!

Nurul Husna Mohd Hassan berkata...

suka makan almond je, tepung tak suka. hihi

Nur Atiqah Mohd Zaki berkata...

eyqa konon nk buat almond london taon nie.. tapi x sempat.. hehehe

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart