Tak puasa tapi tak boleh makan

Assalamualaikum

Raihan nak share dengan korang apa yang raihan dapat tahu. Sebenarnya banyak lagi kemusykilan yang wujud tentang puasa nie. Raihan suka cari apa-apa maklumat dan info tentang hukum-hukum Islam nie kat page Ustaz Azhar Idrus.

Antaranya :

Ustaz Azhar Idrus ( Original )
  1. Orang yang batal puasanya yang bukan sebab haid spt orang yang telah memasukkan air sampai ke batin telinganya.
  2. Orang yang sengaja tidak berniat atau mmg lupa niat pada malamnya.
  3. Orang yang tidak mahu berpuasa tanpa uzur.dll
Lepas tuh kawan raihan tag satu video nie. Sangat best. Try korang tengok. Ramai vloggers yang terlibat dalam nie. Mesej yang disampaikan sangat bermakna dan mendalam.





Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

9 budak mengomel:

eenie minniey berkata...

hahahah kelakar video ni,nak beli mkanan tok diri sdri pn mls..haha

LELAKI INI berkata...

wah!
tq!

Hanif Idrus berkata...

Tak ler tengok video Raihan...hehehehe.
Tapi kata2 Ustaz tu betul

Nadia Elena berkata...

nice video..
thanks for sharing.. =)

Eca Dwinky Asha berkata...

nasi ayam!...hahaha
xmenahan tgk vid tu...dan aman wan sgt kacak :P

Azzah berkata...

nak tengok video tu tapi tenet plak selow..

Che Rosliza Che mat berkata...

nice video..thanks sharing...

Nur Atiqah Mohd Zaki berkata...

wahh, best video.. hehehe

Nurul Husna Mohd Hassan berkata...

ala tak boleh tengok video ni :'(

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart