Walimah Kawan Sekelas

Assalamualaikum

Alhamdulillah dapat juga meluangkan masa utk memenuhi jemputan walimah seorang sahabat lama. Walaupun dulu tak bertegur sapa, namun ukhwah tetap terjalin. Raihan doakan kawan raihan nie dapat menjadi seorang suami yang baik dan bertanggungjawab membimbing isteri. Suka sangat tengok mereka yang telah memilih jalan yang diberkati ini utk meneruskan perhubungan. Moga2 hidup kalian sentiasa diberkati oleh Allah. Tak sempat nak ambil gambar lain, sebab pengantin pon tak menang tangan. Huhu. Snap aja mana yang sempat. Raihan kenal yang pengantin lelaki sebabnya dia kawan sekolah raihan dulu. Kawan sekelas. 


Pengantin lelaki, Mohammad Safwan Abd Wahab.


Pengantin perempuan, Nur Amalina Munirah Zahari.

Tahniah buat kalian. Semoga berbahagia.


Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

20 budak mengomel:

Azzah berkata...

Cutenya pengantin perempuan...

hnahdy berkata...

bila la nak sampai masa ni.huhu

Nur Atiqah Mohd Zaki berkata...

wah, dah kawen sudah..
raihan bila lagi..

roziahojijie berkata...

Muda nya dah kawen ! Nak jugak laa ... :O hahah

roziahojijie berkata...

Muda nya dah kawen ! Nak jugak laa ... :O hahah

zila manaf berkata...

sweet je pink

rAIHan berkata...

@Nur Atiqah Mohd Zaki alamak..tnya kita..malu lah. raihan lmbt lg. huhu~

rAIHan berkata...

@zila manaf comel kan pink ^^

◕ Kawaii D Y S H A ◕ berkata...

sweet couple.. emoga bahagia ke jannah.. muda lagi ne.. bagus2..

Hanif Idrus berkata...

Selamat pengantin baru utk kawan anda

Ismi Iman berkata...

niera kan???tahniah akhirnya dpt gak tengok simple je tapi cantik

cci berkata...

wah... kawan lama.. bertemu blogger ni.. ^_^

hazwan hairy berkata...

muda lg kan...alhmdulillah seru awal..hehe

Mieya Atiera berkata...

sis raihan bila lagi? kehkeh

Misz Mieza berkata...

Pengantin perempuan ni Niera pemilik blog Aisyah Humaira' kan? Tahniah buat kedua2nya.. =)

shuhadaothman berkata...

dy blogger jugak kan? bru foolow tadi. hehe

dya bunga berkata...

mcm pernah tgk lh pengantin perempuan tu

aisyah humaira' berkata...

BARU perasan ada gambar niera la... :)
ya ALLAH, rasa mcm knl raihan ni . perah join segmen niera kan?

rAIHan berkata...

@aisyah humaira' aah. xsangka kan. kte kenal kat blog. rupa2 nya niera wife to be kpd kwn sekelas raihan dlu. :)

sHaRiNa eLyaNa berkata...

comelnya niera...smoga bhgia ya

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart