Nuffnang baik hati, Rezeki bulan Haji.


Assalamualaikum

Alhamdulillah. Bersyukur sangat sebab masih diberikan peluang dan kepercayaan dari pihak nuffnang. Rasa macam tak percaya. Rezeki bulan Haji nampaknya. Raihan nak ucapkan terima kasih pada yang masih sudi nak berkunjung ke sini. Raihan memang sangat sibuk dengan kuliah sehingga tak sempat nak blogwalking ke blog korang. Maaf sesangat. Nanti bila raihan ada kesempatan, raihan akan singgah dan komen semua entry korang yang raihan terlepas tuh ye. 


p/s : Terima kasih daun keladi, nanti datang lah lagi. :D


Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

12 budak mengomel:

لين Si Pipi Merah berkata...

bonus tu.. :)

Mieya Atiera berkata...

Tahniah sis. Btw, iklan pertama dan kedua tu sama dengan Mieya :)

Suzie Yusof Mohamed berkata...

seronoknyaaa :D

Azzah berkata...

Tahniah..tahniah..nak check gak la..

Syukri Mohtar berkata...

wah..banyak nye dapat campaign :)

cci berkata...

chewah.. suka le tu..^_^

Sue-Rya Qistina berkata...

sama lah kita. ade 3 yg ongoing jugak. bestkan!

Misz Mieza berkata...

Bestnya dapat BE! Tahniah! ^^,

shuhadaothman berkata...

3 sekali..perghh! tahniah raihan. hehe

hazwan hairy berkata...

rezeki tuh..sgt byk dpt...hehehe

dya bunga berkata...

rezeki tu

Nurul Husna Mohd Hassan berkata...

alhamdulillah.. :)

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart