WW - Kafe Ahla Seksyen 7

Assalamualaikum

Kafe Ahla, Seksyen 7 Shah Alam. Hari nie nak review makanan pula. Makanan dia memang superb. Sedap dan berbaloi. Harga pon tak mahal. Nanti kalau singgah shah alam, singgah lah makan sini yep. Cafe nie pon cantik dan kemas. Sedap mata memandang. Servis pon memang terbaik.

Mango Juice - RM2.50
Mini Pavlova - RM4.00
Gibna Chicken with Cheese - RM13.90
Chicken Chop - RM11.90

p/s : pastikan perut memang kosong bila datang sebab nanti tak habis makan. ayam dia besar-besar. XD


Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

16 budak mengomel:

hazwan hairy berkata...

sedapnya pavlova tu..blnja..haha

shuhadaothman berkata...

semua nmpak yummy sangat! ok. shu da lapar T_T

Azzah berkata...

sedapnya pavlova..

Mieya Atiera berkata...

comel je pavlova nya. Murah pulak tu. boleh cuba kalau dtg sana nanti

◕ Kawaii D Y S H A ◕ berkata...

nak chiken chopppppp

Sue PeLik berkata...

aduhhhhhhhhhh makanannnnnn huhuhuh. tak leh lerrr tgok makannnn uhuhuhu

cci berkata...

gulp.. mmg best rege dia... nak jugakk..

Ismi Iman berkata...

COOOLLLLlllllllll

Misz Mieza berkata...

Wah! Sedapnya mini pavlova tu.. Memang berpatutanla harga dia.. Nanti kalau ke sana boleh la google2 cari.. =)

Hanif berkata...

Sedapnya!!!

dya bunga berkata...

nk try lh mkn kt situ

Aimi Syahirah berkata...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

Ros berkata...

Salam ziarah...

Nur Atiqah Mohd Zaki berkata...

pavlova too x boleh tahan la..
nampak sedap sangat..

vidalsisah berkata...

meleleh liur tgk pavlova tu, nak singgah la bila ke shah alam nanti.

Che Rosliza Che mat berkata...

tak pernah tengok cafe nie kat seksyen 7 tapi tak pernah masuk..

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart